25 Ağustos 2007 Cumartesi

Aşık Emaneti - Rüya Alemine Daldım Uykuyla

Rüya alemine daldım uykuyla
Ben gerçeği gördüm deli dediler
Allah'tan bir ayet inmiş vahiyle
Hak Muhammet hakk'ın kulu dediler

Bir kapıdan girdim pirler oturmuş
Oniki İmam da hizmet yetirmiş
Sanki yüzlerini nura batırmış
İşte Şah-ı Merdan Ali dediler

Cemalini gördüm kırklar yolunda
Abası sırtında asa elinde
Yunus'u sağında Tapduk solunda
Hünkar Hacı Bektaş Veli dediler

İmam Hüseyin'i göremez her can
Kerbela'da kana bulanmış bican
İki ağaç gördüm bir yağlı urgan
O da Pir Sultan'ın hali dediler

Mevlana'yı gördüm şehr-i Konya'da
Bir can tazelendi arık bünyede
Özgürce yaşarım yalan dünyada
O yol Atatürk'ün yolu dediler

Emaneti der ki uyandım düşten
Olanı biteni anlattım baştan
Bir dolu içmeden geçti iş işten
Aktı erenlerin seli dediler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder